KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Információk / Cégünkről
Engedjék meg, hogy néhány szóban ismertessük Önökkel cégünket, elképzeléseinket, tevékenységeinket.
 
Kollégáinkkal 1989 óta dolgozunk a hazai irodatechnikai - számítástechnikai piacon.
A WOSS Kereskedelmi KFT. nevéhez, munkatársai tevékenységéhez minden esetben a minőség, az igényesség, a megújulás kapcsolódik.
 
A WOSS KFT. minden esetben olyan termékeket kínál partnereinek, amelyek a nemzetközi és hazai számítástechnikai- irodatechnikai piac meghatározó részese.
 
Szakembereink, kollegáink rendszeresen részt vesznek vezető számítástechnikai cégek / HP, Canon, Microsoft / kiállításain, szaktanfolyamain.
Önöknek, mint felhasználóknak a minőség, a biztonság mindennél fontosabb.
Ezt biztosítja a gyártói szoftver, illetve a szállítói garancia.
Termékeinkkel, szolgáltatásainkkal próbálunk az Önök igényeihez alkalmazkodni, hosszabb távon megbízható beszállítói kapcsolatot teremteni.
Ez ma a számítástechnikai piacon kedvezőbb árakat, rugalmasabb szolgáltatókat eredményez. Szeretnénk mi is megfelelni a kihívásnak.
 
Tevékenységünk folyamatos felülvizsgálatával, az új technikai és technológiai újdonságok bevezetésével próbálunk minél aktívabban részt venni a hazai számítástechnikai-irodatechnikai piacon.
 
A WOSS Kft 1995-ben alakult magánvállalkozás. Kezdettől fogva irodatechnikai berendezésekkel, fénymásolókkal, PC rendszerekkel, kiegészítőkkel, mátrixnyomtatókkal foglalkozott. Ma a kínálatunk a professzionális számítástechnikai eszközöktől, lokális hálózatok telepítésétől a PC részegységeken keresztül egészen a számítástechnikai, irodatechnikai bútorokig, kiegészítőkig terjed. Több ezer termék.
 
ÜZLETI PARTNEREINK
 
Cégünk sikereinek egyik lényeges összetevője, hogy az általunk forgalmazott termékekre, azok műszaki paramétereire a megbízhatóság a precíz tökéletes kivitel a jellemző. Ez cégünk fő marketing ereje. Büszkék vagyunk egyre szélesedő rendszeresen visszatérő végfelhasználói körünkre (kb. 200). Folyamatos szállítói vagyunk számos állami, államigazgatási szervnek, bankoknak, biztosító társaságoknak, oktatási intézményeknek.
 
ALKALMAZOTTI HÁTTÉR
 
Cégünk kb. 18 alkalmazottal működik, ebből 6 fő mérnök cég- és termékmanagment, 4 fő mérnök szerviz és műszaki kiszolgálás, 2 fő adminisztráció és könyvelés). A termékmenedzserek és műszaki kiszolgáló személyzet felsőfokú műszaki képzettséggel bír. Az átlag életkor 36 év.
 
FORGALOM, PÉNZÜGYI HÁTTÉR
 
Forgalmunk évi 50-60 %-kal növekedett az elmúlt időszakban. Üzleti filozófiánknak megfelelően folyamatosan cca. 15 millió Ft értékű raktárt tartunk fenn. Kezdettől fogva a cég külső hitelforrás igénybevétele nélkül dolgozik. Rendkívül nagy figyelmet szentelünk likviditásunk megtartására, a raktár gyors forgásának fenntartására.
 
TELEPHELY
 
Központunk, szervizünk, raktárunk, minden egy helyen, Budapest könnyen megközelíthető részén, XIV. Fogarasi út 98. szám alatt található. Az Álmos Vezér útja felőli bejáratnál ingyenes parkoló áll partnereink rendelkezésére.
 
MŰSZAKI KISZOLGÁLÁS
 
PC és periféria fejlesztésben gyakorlott mérnökeink magas szintű műszaki szaktanácsadást nyújtanak a termék kiválasztása, konfigurálása és üzemeltetése során. Üzembehelyezést, rendszerintegrálást, karbantartást biztosítunk.
 
Az általunk forgalomba hozott termékekre teljes körű szervízellátást nyújtunk. Szükség esetén helyi kiszolgálást biztosítunk gyakorlott alvállalkozó partnereink bevonásával. A szerviz kiszolgálás részegység cserét és javítást - megállapodás szerint helyszíni megjelenéssel - foglal magában. Egyedi megállapodás esetén vidéki központokba kihelyezett tartalék egységek vagy részegységek tárolása is megoldható. Terméktől függően gyári szervizt veszünk igénybe, illetve a termékeket gyári szerviz kiszolgálással értékesítjük. Ebben az esetben is vállaljuk a first-line szerviz jellegű műszaki segítséget.
 
Eladás előtti szolgáltatások
 
Egy beruházás gondos előkészítése legalább olyan fontos és bonyolult, mint a kivitelezés maga. Minden esetben arra törekszünk, hogy a beruházás részleteit egyeztessük, különös tekintettel a várható kihatásokra, mielőtt a rendszer konfigurálását elkezdenénk. Ebben a fázisban az adott problémára több megoldási lehetőséget is felvázolunk. A végső konfigurációt többszöri konzultáció folyamán alakítjuk ki. Ezen előkészületek alatt műszaki segítséget és szükséges esetben demo lehetőséget biztosítunk.
 
Minőség
 
Az általunk forgalmazott számítástechnikai berendezések, illetve a pályázatban Önök felé megajánlott termékek maximálisan teljesítik az erre a körre vonatkozó legszigorúbb nemzetközi szabványokat.
Az ISO 9000 sorozat szabványai biztosítják a felhasználót, hogy az általa vásárolt készülék paraméterei megfelelnek az előírásoknak. Az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert 1999. augusztus 23.-án kapta meg cégünk.
Az ajánlott hardver elemek mindegyike rendelkezik a magyarországi forgalmazáshoz szükséges és érvényes engedélyekkel is.
A megbízhatóság, a biztonság mindennél fontosabb.
Magas színvonalú szakmai munka csak megfelelő feltételekkel várható el a kollégáktól.
Az általunk javasolt számítástechnikai berendezések a felmerülő igények 100% teljesítésére biztosítanak lehetőséget.
 
Kiszállítás
 
A vevő igényei szerint helyszíni kiszállítást vállalunk. Saját - akár nagyobb projektek menedzseléséhez is elegendő - szállítóeszköz parkkal és megfelelő raktározási kapacitással rendelkezünk. A szállítások ütemezésében vevőink kívánságára hagyatkozunk.
 
Üzembehelyezés
 
Cégfilozófiánkból következően megfelelő műszaki tapasztalattal és szakember gárdával rendelkezünk, hogy termékeinket és rendszereinket kulcsrakészen, beüzemelve, tesztelve adjuk át megrendelőinknek. Az általunk képviselt termékek területén szorosan együttműködünk a gyártókkal, szükséges esetben velük konzultálunk, vagy az adott speciális probléma legjobb szakértőivel dolgozunk együtt. Rendszereinket előre installálva, tesztelés után szállítjuk, a kiszállási helyszíni költségek optimalizálása céljából. Az installációt próbaüzem követi. Ezen idő alatt kritikus esetekben állandó műszaki felügyeletet adunk.
 
Oktatás
 
Azt valljuk, hogy a legjobb oktatás maga az üzembehelyezés. A rendszer üzembehelyezése folyamán hatékony bevezető tréninget biztosítunk a rendszer üzemeltetése és az esetlegesen felmerülő műszaki problémák behatárolása terén. Üdvözöljük és támogatjuk, ha ezalatt vevőnk állandó műszaki partnert, rendszergazdát biztosít a folyamat végigkíséréséhez.
 
Garanciális szolgáltatások
 
Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályoknak megfelelő garanciát nyújtunk, igazodva az adott termékre vonatkozó gyári, emelt szintű garanciális szolgáltatásokhoz. Alapszolgáltatásként 48 órán belüli megjelenést kínálunk, külön megállapodás keretében 24-48 órán belüli helyszínre érkezést biztosítunk.
 
A kereskedelmi illetve szerviztevékenységet természetesen csak a legjobban képzett szakemberekkel, megfelelő tapasztalatokkal, az új technikai és technológiai szakismeretek állandó frissítésével lehet.
Mellette nem elhanyagolható a megfelelő anyag illetve alkatrész bázis sem.
Minőségi szolgáltatást az ügyfelek felé, csak biztosított szellemi és anyagi háttérrel lehet.
Szerviztechnikusaink szaktanfolyamokon frissítik tudásaikat.
Cégünk a garancia időszak alatt, a meghibásodott alkatrészek azonnali cseréjével biztosítja, hogy az adott számítástechnikai berendezés a hivatalos gyári paramétereket produkálja.
Vállaljuk, hogy a garancia alatt minden meghibásodott hardver problémát díjmentesen megoldunk, akár javítás, akár alkatrész csere is legyen az.
A készülékekben a meghibásodás miatt kicserélt alkatrészek, nem befolyásolják a garanciális határidőt.
A javítást a hiba jellegétől függően a helyszínen, vagy a megfelelő műszerparkkal rendelkező szakműhelyünkben végezzük el.
A hibabejelentés lehet akár telefonon, akár telefaxon.
Garanciális, szerződéses gépek javítása, minden esetben előnyt élvez a sima bejelentéssel szemben.
A bejelentés napján, de legkésőbb másnap megkezdjük a hiba elhárítását.
A gépek üzemeléséről szerviznaplót vezetünk, hogy később is ellenőrizhető, áttekinthető legyen a készülék előélete.
 
Eladás utáni műszaki szolgáltatásaink
 
Bármely rendszer üzemeltetésének rendkívül fontos eleme. Célunk, hogy partnereink számára az üzemeltetés időszakában is stabil, biztos hátteret nyújtsunk. Folyamatos kapcsolatot tartunk felhasználóinkkal, jó kollegiális kapcsolat kialakítására törekszünk rendszermérnökeink és partnereink műszaki kollégái (rendszergazdák.) között. Garanciális és szerződéses alapon garancián túli szolgáltatást nyújtunk, tanácsadást, elsősegélyt biztosítunk "kötelezettségeinknek" eleget téve. Készek vagyunk az előre nem prognosztizálható problémák közös megoldására. A gyártókkal fennálló közvetlen kapcsolattartás a műszaki problémák gyors megoldásának lehetőségét nyújtja. Üzleti filozófiánk lényeges részeként folyamatos raktárkészletet tartunk fenn az üzemeltetéshez szükséges fogyóeszközökből, kiegészítőkből és részegységekből. Indokolt esetben helyszíni "forró csere" készlet kialakítását vállaljuk. Műszaki bázisunk 24 órás üzemben fogadja a hívásokat, naponta
8.00 - 18.00 közötti effektív munkaidő mellett.
 
VEVŐ KISZOLGÁLÁS
 
Vevőkörünket több, mint 1000 árufélét magában foglaló folyamatos raktárkészletünkből szolgáljuk ki. Ez üzleti filozófiánk egyik lényeges eleme.
 
Árképzés
 
Cégünk alapításakor az alapgondolat, a " KORREKT CÉG " létrehozásának
3 legfontosabb ismérve:
- Kifogástalan minőséget
- Megfelelő mennyiséget
- Reális, jó piaci áron szerepel.
 
Az általunk forgalmazott termékek, illetve szolgáltatások árai kialakításánál meghatározó, a mindenkori piaci helyzet.
 
Természetesen az árak kialakításánál, illetve az egész tevékenységünkre a nyíltság, az őszinteség a jól kiszámíthatóság a jellemző.
 
A leadott, a megbeszélt ár minden esetben tartalmazza:
 
- a helyszínre szállítást,
- az igény szerint beüzemelést,
- a garanciát,
- a kezelői oktatást.
 
A szerződésben, illetve a kiajánlási árban minden esetben feltüntetjük az adott időszakban hivatalos banki árfolyamot.
A leszállított, ügyfeleink részére átadott és átvett árúk után munkatársaink lelkiismeretes munkája eredményeként, Cégünknek a megalakulása óta, szavatossági, kötbérrel kapcsolatos, vagy kártérítési ügye egyetlen alkalommal sem adódott.
 
CÉGFILOZÓFIÁNK
 
Cégünk működésének alapvető elemeinek tartjuk, hogy
· vevőinket gyorsan, lehetőleg raktárról szolgáljuk ki,
· a termékekhez jelegéhez igazodó műszaki kiszolgálást és
· teljes körű szervizt biztosítsunk, s hogy 
· a fentiek alapján vevőink megbízható partnerei legyünk.